Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Vleermuis in huis

We hebben een vleermuis in huis.....
 
Dit is mijn project van afgelopen week geweest!!
Mag wel zeggen dat ik het 'naaien' steeds beter begrijp.
Mijn eerste vest, en goed gelukt!!
 
 
Zoon is er erg blij mee!!
 
 
Ik dacht dat ik er echt mee kon vliegen mama!!(kleine tegenvaller:-)
 


Patroon komt uit de laatste ottobre, staat erg veel leuks in.
Er gaat nog meer uit gemaakt worden.
 
Nu moet ik weer achter naaimachine. Mijn 'to do list' is groot!! 

3 opmerkingen:

  1. Super gaaf! Natuurlijk is je zoon daar ontzettend blij mee!
    Wel een beetje jammer dat je er geen vliegmotortje in hebt verwerkt ;-) En nu maar hopen dat de meneer niet uren ondersteboven aan het plafond gaat hangen, hihi.
    Ik vind het echt een prachtig vest, heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen